web counter
3 skuteczne sposoby na promocję firmy | a-Wysocki.pl

3 skuteczne sposoby na promocję firmy

Reklama firmy w Internecie stanowi nie lada wyzwanie. Bez względu na to, jakim budżetem dysponujesz i jak chcesz go rozdzielić, taka forma promocji przynosi rewelacyjne efekty. Wielu ekspertów twierdzi, że osoby odwiedzające witrynę za pośrednictwem płatnej reklamy są o wiele bardziej skłonne do skorzystania z oferty niż odbiorcy pochodzący z ruchu organicznego. Dzieje się tak przede wszystkim dlatego, że prawidłowo przygotowane reklamy są skierowane do odpowiedniej grupy docelowej.

Google

Google AdWords, obecnie znane jako Google Ads, sprawdzi się świetnie zarówno w przypadku małej firmy, jak i dużej. Pod względem popularności wyprzedza nawet Facebooka i Instagram.

Google obsługuje dwie sieci reklamowe: wyszukiwanie i wyświetlanie. Pierwsza platforma wyświetla reklamy powyżej lub poniżej bezpłatnych wyników wyszukiwania po wpisaniu przez użytkownika określonej frazy. Są oznaczone słowem “Reklama” w małym zielonym polu. To Google decyduje, które reklamy mają się wyświetlać. Pod uwagę bierze złożony proces aukcji w czasie rzeczywistym dla słów i fraz kluczowych. Aby reklama przyniosła wymierne efekty, koniecznie poszukaj słów kluczowych związanych z Twoim produktem, często wyszukiwanych przez potencjalnych klientów. Pamiętaj, że powinna istnieć dla nich niewielka konkurencja.

Jak zapewne wiesz, Google obsługuje różne witryny i narzędzia. Nie chodzi tutaj tylko o Google.com, ale również o Gmail, Mapy, YouTube itd. Chociaż ta sieć reklamowa jest bardzo rozległa, nie jest jednak tak skuteczna, jak wyszukiwanie. Jest bowiem znacznie mniej ukierunkowana.

3 skuteczne sposoby na promocję firmy

Facebook

Jeśli jeszcze nie wiesz, jak wypromować stronę na fb, koniecznie skorzystaj z poniższych rad. Przede wszystkim stwórz stronę biznesową. W ten zbudujesz silną i profesjonalną pozycję na Facebooku. Po skonfigurowaniu strony zobaczysz, że istnieje wiele opcji, aby ją dostosować. Postaraj się dodać jak najwięcej informacji o swojej firmie: adres, dane kontaktowe, godziny pracy, strona internetowa i oferta. Jeśli chcesz, możesz dodać zdjęcie profilowe. Powinno odzwierciedlać charakter Twojej działalności.

Pamiętaj, by regularnie publikować posty. Zachęcaj czytelników do komentowania. Odpowiadaj na ich pytania i wzywaj do działania. Publikuj treści wysokiej jakości. Zachęcaj do udostępniania profilu. Możesz tutaj zaproponować atrakcyjne nagrody za polubienie i udostępnienie. Jeśli masz problem z organicznym docieraniem do użytkowników, zawsze możesz skorzystać z płatnych reklam. Promowane posty wyglądają jak tradycyjne, ale są ściśle ukierunkowane. Docierają do większej grupy odbiorców. Są bardzo skuteczne.

3 skuteczne sposoby na promocję firmy

Instagram

Facebook przejął Instagram w 2012 roku. Od tego czasu reklamy na Instagramie mogą pojawiać się w kanale użytkownika lub jego Historii. Kluczową rolę odgrywają jednak influencerzy. Jeśli zapłacisz influencerowi odpowiednią sumę pieniędzy, może udostępniać posty nawiązujące pozytywnie do Twojej marki. Dzięki temu jego odbiorcy chętniej skorzystają z Twojej oferty. Jeśli swoje produkty kierujesz do młodych ludzi, Instagram sprawdzi się tutaj idealnie.